Jak pozyskać potencjalnych klientów na Twoją stronę internetową dzięki reklamie?
Nowi klienci odnajdą Twoją stronę internetową dzięki odpowiednim działaniom. Dowiedz się z czego korzystać, aby kierować pozyskanych potencjalnych klientów na Twoją stronę www.
Kiedy zaczynałem swoją przygodę z reklamą internetową i próbowałem dotrzeć do nowych klientów różnymi metodami od razu zdałem sobie sprawę, że nie jest to łatwe. Na szczęście są metody, dzięki którym można pozyskać klientów i w tym właśnie artykule mam zamiar podzielić się z Wami tą wiedzą.
Aby pozyskać nowych klientów musisz znać odpowiednie triki i miejsca, które to właśnie przyciągną potencjalnych klientów na stronę internetową. Dobrą formą reklamy jest Google ADS, dzięki któremu można wyświetlać zróżnicowane reklamy w wyszukiwarkach oraz w miejscach na to przeznaczonych.
Pomysł na firmę
Jeżeli masz już swój pomysł na firmę, musisz zacząć myśleć w jaki sposób ją rozreklamować. Pomyśl nad odpowiednią grupą docelową jaka będzie cię interesować oraz wypisz kategorie w jakich obracać się będzie Twoja firma. Potem pozostaje już tylko ściągnąć grupy docelowe odpowiednich kategorii na twoją stronę internetową.
Sposoby na przyciągnięcie klienta:
- Inwestycja w pozycjonowanie stron internetowych
- Reklama na blogach tematycznych
- Linki sponsorowane Google ADS
- Zamieszczanie reklam w katalogach firm
- Prowadzenie bloga tematycznego na stronie firmowej
- Zgłoszenie firmy do Google Maps
- Reklama płatna w mediach społecznościowych
Zapraszam również do zapoznania się z wpisami poniżej, gdzie dowiesz się:
Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz na czym polega pozycjonowanie stron.
5 najpopularniejszych portali internetowych, gdzie możesz reklamować się w odpowiednich kategoriach:
- Allegro
- Gumtree
- OLX
- Amazon
- EBay
Tu klient może poznać markę i przejść na stronę www Twojej firmy.
Płatne reklamy
Niestety większość z podanych powyżej przykładów wymaga zainwestowania pieniędzy. Obecnie reklama i usługi tego typu są coraz droższe i do końca roku 2018 raczej nic się z tym nie zmieni. Jeżeli posiadasz sklep internetowy warto korzystać z portali aukcyjnych, które bezpośrednio przedstawią twój produkt. Inne formy reklamy jak na przykład SEO, linki sponsorowane Google czy reklama w mediach społecznościowych również są świetnym sposobem, aby klient trafił na Twoją stronę internetową
Inwestycja w przedstawione powyżej sposoby przyciągnięcia ruchu na Twoją stronę są na obecną chwilę najpopularniejszą formą reklamy.
Zlecenie usług reklamy w Internecie odpowiedniej firmie
Jest to na tyle wygodne, że Ty jako klient wybranej agencji reklamowej nie będziesz musiał spędzać wielu godzin w poszukiwaniu miejsc na reklamę. Dzięki temu będziesz mógł poświęcić czas dla swojego klienta oraz myśleć o rozwoju swojej firmy.
W jaką reklamę warto zainwestować
Aktualnie inwestycja w każdą reklamę może przynieść korzyści, jednak obowiązkowo każda firma powinna zgłosić się do Google Maps, która wyświetli lokalizację, w której znajduje się Twój sklep lub oddział. Ponadto godna uwagi i bardzo często wybierana forma to pozycjonowanie stron internetowych, dzięki czemu Twoja pozycja w wyszukiwarce internetowej wzrośnie. W rezultacie dojdzie do zwiększenia rozpoznawalności i ruchu na stronie www, przekładającego się na wyższy zysk.
Warto zainwestować w reklamę Google Adwords i połączyć ją z pozycjonowaniem. W konsekwencji znajdziesz potencjalną grupę klientów kierowaną na Twoją stronę. Następnie dzięki płatnym reklamom na Facebooku (skonfigurowanym w odpowiedni sposób) dotrzesz do grup w mediach społecznościowych z zainteresowaniami ludzi, którzy odwiedzają Twoją stronę internetową lub profil na FB.
Jak pozyskać klienta na usługi
Oczywiście nie będzie się to wiele różniło od pozyskania klientów na zakup produktów w naszym sklepie internetowym. Wszystkie wymienione powyżej reklamy oprócz portali aukcyjnych przydadzą się na pozyskanie klienta na usługi.
Inwestycja w blog na swojej stronie firmowej
Google bardzo docenia unikalną treść, która odpowiada na pytania użytkowników. Blogi mają ogromny potencjał i przyciągają dużą ilość gości, którzy w rezultacie mogą zostać Twoimi klientami. Przekazanie wiedzy nie oznacza, że stracisz klienta, a wręcz przeciwnie pomoże ci go zyskać, ponieważ Ciebie doceni.
W związku z tym inwestycja w blog na stronie firmowej jest opłacalna i przyciąga potencjalnych klientów. Twórz unikalne treści niosące odpowiedzi oraz pomoc dla użytkowników.
Przykład
Przykładowo, weźmy potencjalnego klienta, który w wyszukiwarce Google wpisał "Szukam agencji reklamowej". W związku z tym wyświetla mu się szereg stron w tym płatne reklamy wyszukiwarki internetowej, na które może wejść. Wybiera jedną z nich oraz kilka kolejnych dla porównania. Tylko Twoja agencja reklamowa posiada blog i dzięki temu się wyróżniasz. Następnie sprawdza tematy, czyta artykuły, zapoznaje się z wiedzą jaką posiadasz i automatycznie wie, że będzie mógł lepiej kontrolować Twoją usługę. Osoba ta właśnie uświadomiła sobie, że to Twoja agencja jest wartościowa i zainwestuje w reklamę właśnie u Ciebie.
Kilka słów na koniec
Warto korzystać z kilku usług jednocześnie, dzięki temu szybciej dotrzesz do odpowiedniego grona zainteresowanych produktem lub usługą jaką oferujesz. Łączenie usług i odpowiednia strategia pomoże powrócić do klientów, którzy nie dokonali zakupu lub wyświetli im reklamę jeszcze raz zachęcając do powrotu i zamówienia innego produktu powiązanego z wcześniejszym. Sposobów ściągnięcia ludzi na stronę www jest sporo, wszystko zależy od strategii jaką obierzesz.
Czy chcesz docierać do nowych klientów ?
Witaj!
Nazywam się Paweł Strzebiecki i z chęcią pomogę Ci osiągnąć sukces.
Mam bloga i na razie mam kody CSS i HTLM choć nie tylko do niego. Korzystam z grup na fb w końcu gdzieś trzeba zacząć 🙂 wykupię sobie chyba tą reklamę. Ciągle się uczę to będę wpadać 🙂
Świetne rady. Na pewno skorzystamy. Pozdrawiam.
http://www.acupoflifestyl.com
Proszę bardzo 🙂
Widać, że tą stronę prowadzi ktoś bardzo inteligentny. Jest wszystko tak mądrze napisane.