Dlaczego wirtualne asystentki wspierają agencje interaktywne | Blog SEO

Alfabet Sukcesu reklama i marketing internetowy | Pozycjonowanie stron www

Wirtualana asystentka agencji interaktywnej

Dlaczego wirtualne asystentki wspierają agencje interaktywne?

Rozwój firm zależy od bardzo wielu czynników. Jednak kiedy pojawia się pierwsza fala sukcesów i rekomendacji, zarówno w przypadku zdalnych zespołów agencji interaktywnych, jak i firm z zespołami stacjonarnymi – zaczynają się pojawiać dodatkowe konieczne inwestycje. Jakie korzyści czerpie klient, kiedy jego agencja współpracuje z wirtualnymi asystentkami?

Agencja reklamowa Alfabet Sukcesu » Reklama w internecie » Dlaczego wirtualne asystentki wspierają agencje interaktywne
Wsparcie wirtualnej asystentki

Rozwój agencji interaktywnych

Wśród naszych czytelników są zarówno osoby związane z branżą usług świadczonych w internecie jak i osoby nowe, które dopiero zapoznają się ze światem biznesu online. Wyjaśnijmy wobec tego, z czym może się wiązać rozwój agencji interaktywnej, z którą podejmiemy współpracę.

Tutaj należałoby wymienić przede wszystkim:

  • stały dopływ nowych klientów,
  • zapotrzebowanie na świadczenie nowych usług wraz z rozwojem firm klientów i branży,
  • to z kolei wiąże się z inwestycją w zdobycie nowych kwalifikacji (kursy dokształcające),
  • więcej klientów na poszczególne usługi, to więcej godzin pracy, czyli potrzeba zatrudnienia nowych osób do zespołu,
  • zapewnienie nowych osób w zespole również wymaga inwestycji w postaci przeprowadzenia wdrożenia, zapewnienia kursów itd.,
  • więcej pracowników, to więcej L4, urlopów i macierzyńskich, czy tzw. „socjali”,
  • w przypadku firm działających stacjonarnie to również stworzenie wygodnego miejsca pracy z dostępem do niezbędnego sprzętu, ale też większe opłaty za media itd.

Można tutaj wymienić jeszcze więcej inwestycji, które pojawiają się lawinowo wraz z rozwojem firmy, natomiast główna myśl, którą tutaj chciałam przekazać, jest taka, że wraz z rozwojem agencji interaktywnej, z którą współpracujemy – najprawdopodobniej wzrosną również ceny jej usług. Pomijam tutaj wzrost cen wynikający z sytuacji gospodarczej kraju i inflacji, ponieważ ona występuje w każdej przestrzeni życiowej i biznesowej. Skupiam się natomiast na indywidualnej sytuacji firmy, której zlecamy prowadzenie reklam w internecie, założenie strony internetowej z pozycjonowaniem i wiele, wiele innych.

Dlaczego wybierane są wirtualne asystentki?

Tutaj ponownie pozwolę sobie na ukłon w stronę osób, które jeszcze nie spotkały się z nowym typem zawodów zdalnych.

Wirtualne asystentki i wirtualne project menedżerki to zawody, które pojawiły się wraz z trendem na oderwanie pracy od miejsca jego wykonywania oraz pracy efektywniejszej, w której zyski nie będą bezpośrednio związane z ilością czasu spędzanego na jej wykonywaniu. Spopularyzował tę ideę Tim Ferris, twórca „4-godzinnego tygodnia pracy”.

Co robią wirtualne asystentki dla agencji interaktywnych?

Pamiętajmy, że wirtualne asystentki pracują zwykle jako niezależne firmy. Często jednoosobowe, albo w większym wymiarze – w sieci agencyjnej. W związku z tym, że każda osoba, która wybiera ten zawód, wnosi do własnej firmy swoje unikalne doświadczenie zawodowe i zainteresowania – może specjalizować się w różnych dziedzinach: copywritingu, administracji stron internetowych, tworzeniu kursów na platformach online, obsłudze mediów społecznościowych, ustawianiu kampanii mailowych, automatyzacji i tym podobnych.

Dlaczego agencjom bardziej opłaca się współpraca z WA?

Z perspektywy klienta agencji interaktywnej – możemy mówić wyłącznie o zaletach:

  • wirtualne asystentki pracują zdalnie, więc współpraca nie rodzi kosztów związanych z tworzeniem miejsca pracy, co nie blokuje czasu na wykonanie usług,
  • WA ma działalność gospodarczą lub rozlicza się przez useme albo inkubator, więc agencja nie opłaca jej składek, ani żadnych innych świadczeń pracowniczych,
  • polskich wirtualnych asystentek jest kilkaset w kraju i wiele poza jego granicami, więc zawsze znajdzie się osoba, która szybko wykona zadania dla agencji,
  • WA rozlicza się tylko z minut przepracowanych dla agencji (mierzonych time trackerem), więc odpada etatowy model opłat za czas pracy, w którym robimy „kawusię i ciasteczko”, plotki w biurze, przerwy na odpoczynek itd.

To wszystko pozwala utrzymać większą stabilność w polityce cenowej agencji interaktywnej i zrealizować zadania w korzystnym terminie. Pozwala również zaoszczędzić czas klienta, który ma kontakt wyłącznie z przedstawicielem agencji, a usługi wykonywane są przez sprawnie działającą sieć podwykonawców.

Polub firmę Alfabet Sukcesu na Facebooku.
5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments