Alfabet Sukcesu reklama i marketing internetowy | Pozycjonowanie stron www

Skuteczna agencja interaktywna

Agencja interaktywna - co musisz wiedzieć

Skutecznym rozwiązaniem jest wybranie jednej agencji interaktywnej, która kompleksowo zajmie się reklamą Twojej firmy.

agencja interaktywna

Jeśli prowadzisz firmę w 2019 roku, prędzej czy później rozpoczniesz współpracę z agencją interaktywną. Jak wybrać dobrą agencję i rozpoznać najskuteczniejsze usługi dla swojego biznesu?

Usługi agencji interaktywnej

Zacznijmy od tego, że budowanie wizerunku firmy to podstawa do jej rozwoju, pozyskiwania nowych klientów, a co za tym idzie - osiągania coraz większych zysków finansowych. Jeśli masz biznes (nie ma znaczenia, czy jest to mała, średnia firma, czy wielka korporacja) z pewnością wielokrotnie w swoim życiu spotkałaś/spotkałeś się z ofertami agencji reklamowych.

To one odpowiadają za fundamenty marketingu w tak zwanym realu, takie jak ulotki reklamowe, czy billboardy, ale też dalsze etapy budowania wizerunku jak np. public relations.

Natomiast agencja interaktywna specjalizuje się w marketingu w Internecie. Oznacza to, że podejmuje ona takie działania, jak agencja marketingowa, ale w sieci, dostosowując swoje narzędzia do jej specyfiki. Czyli jeśli agencja marketingowa stworzy kampanię billboardową, to agencja interaktywna stworzy “billboardy” internetowe, czyli np. grafiki na media społecznościowe, banery itp.

usługi agencji interaktywnych

Zapoznaj się z podstawowymi i bardziej zaawansowanymi usługami agencji interaktywnych:

  1. Projektowanie stron www - obecnie każda firma, chcąc trafić do klienta, potrzebuje swojej internetowej wizytówki.
  2. Tworzenie portali internetowych (np. portali randkowych) - sieciowanie ludzi pod względem ich potrzeb (jak Tinder, czy LinkedIn)  jest skutecznym sposobem na rozwój biznesu.
  3. Zakładanie sklepów internetowych - rozszerzanie bazy klientów dla Twoich produktów, dzięki wprowadzeniu sprzedaży online, jest jednym z najpopularniejszych sposobów na stały dopływ dodatkowych środków. Można też w 100% oprzeć swoją działalność na sprzedaży tylko przez internet.
  4. Pozycjonowanie: SEO/SEM - jeśli masz swoją stronę www, musi ona być widoczna dla Twoich klientów. Aby osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. w Google lub Bing), trzeba spełnić szereg warunków, takich jak np. zastosowanie odpowiednich słów kluczowych. Agencje interaktywne, które w swojej ofercie zawarły usługi pozycjonowania stron internetowych doskonale wiedzą, jak tego dokonać.
  5. Copywriting - CAŁY internet opiera się na mocy słowa. Bez tego nie ma skutecznej sprzedaży i budowania wizerunku. Proste!
  6. Grafika internetowa - słowo bez obrazu nie ma dzisiaj szans bytu. Klient scrolluje treści, więc aby go zainteresować, masz tylko 2-3 sekundy. Twoje treści muszą mieć odpowiednią oprawę, w postaci infografiki, memów, banerów itd.
  7. Wspieranie startupów w zakresie usług programistycznych - masz świetny pomysł na biznes, ale nie jesteś specjalistą w zakresie IT? Agencje interaktywne z taką ofertą wesprą Cię w działaniach tak, abyś mogła/mógł się skupić tylko na prowadzeniu firmy.
  8. Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne - obecnie nawet sieć sklepów Żabka ma swoją aplikację! Budowanie stałych relacji z już pozyskanymi klientami, oferowanie im zniżek i ofert specjalnych, w 2019 roku odbywa się przez użycie najczęściej używanego przez każdego człowieka przedmiotu, jakim jest smartfon.
  9. Google AdWords/ Google Ads - to prawdziwa machina do pozyskiwania klientów. Profesjonaliści w tej dziedzinie określają strategię działania w Google, a Ty płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik wyszukiwarki kliknie w Twoją reklamę. Dobrze sprofilowana reklama Google Ads sprawia, że osoby, które trafią na Twoją stronę - wyjdą z niej jako Twoi klienci.
  10. Kampanie na Facebooku - jeśli nie chcesz być tylko “zbieraczem lajków” i zależy Ci na tym, aby media społecznościowe były platformą do prawdziwej sprzedaży Twoich produktów i usług - agencja interaktywna zaplanuje cały szereg działań, prowadząc klienta przez ścieżkę - od przeczytania Twojej oferty - do koszyka zakupowego.

Ale też:

  1. Fotografia reklamowa - każda firma, która chce budować swoją wysoką pozycję na rynku, inwestuje w dobrej jakości fotografa. Dzięki jego wsparciu można zaprezentować firmę w sieci jako zespół, budować wizerunek freelancera, stworzyć katalog produktów sprzedażowych itd.
  2. Filmy reklamowe - już nie tylko biura podróży czy salony ślubne opierają swoje kampanie na atrakcyjnych filmach. Obecnie coraz bardziej popularne staje się wykorzystanie dobrze skonstruowanych video do pozyskiwania… pracowników!

Dlaczego warto współpracować z agencją interaktywną?

Tak naprawdę, bez wsparcia w zakresie marketingu, Twój biznes niemal na pewno trafi do grupy 80% firm, które padają po pierwszym roku. Jeśli sam nie masz kompetencji w zakresie promocji i pozyskiwania klientów oraz budowania wizerunku marki, koniecznie rozpocznij współpracę z jakąś agencją.

współpraca z agencją interaktywną

Oferta agencji interaktywnych jest obecnie bardzo bogata i konkurencyjna. Nie musisz planować od razu niebotycznie wysokich budżetów, ponieważ doświadczeni specjaliści z agencji będą dokładnie wiedzieli, jak zainwestować Twoje środki finansowe w BEZPOŚREDNIE przełożenie na ZYSK.

Agencje interaktywne ze skuteczną ofertą na 2019 rok, jak Alfabet Sukcesu, wyprzedzają konkurencję, dzięki ciągłemu pozyskiwaniu wiedzy na temat nowych warunków, np. w zakresie SEO. Parametry i działania botów wciąż są zmieniane i dostosowywane do potrzeb klientów.

Wyobraź sobie, że jeszcze do niedawna jedną z powszechnych praktyk, było budowanie sieci odnośników (tzw. LINK BUILDING) do własnej strony, poprzez wrzucanie ich na dowolne, przeznaczone wyłącznie do tego celu strony. Z jednej strony, dzięki takiej złej praktyce, firma mogła się wysoko wypozycjonować na liście wyników wyszukiwarek internetowych. Ale z drugiej - wartość odnośników była niska, ponieważ treści stron, na których umieszczano linki, nie miały nic wspólnego z ich ofertą!

Wygoda klienta jest na pierwszym miejscu - ma on znaleźć dokładnie to, czego szukał oraz uzyskać takie informacje, które mogą zachęcić go do zakupu, mimo, że nie znał wcześniej danej usługi lub produktu. Dlatego wyszukiwarki co chwilę zmieniają swoje standardy i skuteczne agencje interaktywne muszą za nimi nadążyć.

Zrób rozpoznanie - i wybierz dobrze - a Twoje zainwestowane pieniądze przyniosą wielokrotne zarobki 🙂

Proszę podziel się z innymi informacjami, polub moją stronę.
5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments