narzędzia wspomagające reklamę

5 narzędzi wspomagających proces reklamy produktów i usług

Agencja reklamowa Alfabet Sukcesu » Reklama w internecie » 5 narzędzi wspomagających proces reklamy produktów i usług
narzędzia wspomagające reklamę produktów i usług

W dzisiejszym świecie musisz mieć nie tylko dobry produkt lub nadążać za trendami w usługach, ale też odpowiednio zadbać o reklamowanie swojej oferty. Z pomocą przyjdzie Ci kilka kluczowych narzędzi.

Wzmocnij swoją reklamę online

 

Marketing internetowy to fundament wszelkich działań współczesnych firm, zmierzających do pozyskania i zatrzymania u siebie klientów. Warto wobec tego, abyś poznał/a podstawowe narzędzia, z których korzystają skuteczne agencje interaktywne.

Google Ads to nie wszystko, gdy reklamujesz produkty i usługi

 

  1. Google Ads - zacznijmy od tego, co wydaje się najbardziej oczywiste, czyli od reklam. Możesz mieć wpływ na miejsce Twojej firmy w wynikach wyszukiwania, nie tylko stosując strategię SEO. Dobrze opracowany plan działań w ramach SEM, zapewni stały dopływ potencjalnych klientów, np. do Twojego sklepu. Dobierz słowa kluczowe, weź również pod uwagę te, które powinieneś/powinnaś wykluczyć. Zaplanuj budżet i weź udział w licytacji.
  2. Google Trends - to pozycja obowiązkowa nawet dla osób, które jeszcze nie mają firmy, ale zamierzają rozpocząć swoją biznesową przygodę. Usługa Google Trends powinna znaleźć ważne miejsce pośród Twoich działań marketingowych w internecie, ponieważ pozwala określić, jakie tendencje panują w wyszukiwaniach i pomaga odpowiedzieć na oczekiwania internautów - a stąd już prosta droga do pewnych zysków.
  3. Google Analytics - proste narzędzie, które stanowi bardzo duże wsparcie dla większości firm reklamujących się w internecie. Umieść w kodzie swojej strony kod Google Analytics i zbieraj szczegółowe informacje o pochodzeniu wyświetleń strony i popularności jej określonych części składowych. Może się okazać, że internauci z Warszawy chętniej kupują Twoje produkty ekologiczne, a Ci z Wrocławia skupiają się na lokalności i oryginalności. Analizuj i wyciągaj wnioski.
  4. Senuto - polska firma oferująca szereg usług dla firm. Warto założyć tam darmowe konto i np. sprawdzić, jakie frazy sprawiają, że Twoja strona jest widoczna w Google. Kontroluj działania konkurencji i określ, jakie słowa kluczowe mogą wynieść Twoją domenę ponad inne. Senuto oferuje też szereg indywidualnych działań, dostosowanych pod specjalne potrzeby marki.
  5. Semstorm - to dobra opcja dla osób, chcących zawęzić wyszukiwania słów kluczowych i dostosować frazy kluczowe, np. według tzw. długiego ogona. Dzięki niej można znaleźć swoją niszę.
narzędzia reklamy online dla firm

Narzędzia online marketingu kluczem do sukcesu Twojej firmy

Powyższe propozycje to zaledwie czubek góry lodowej. Obecnie działające na rynku online - i skuteczne! - agencje interaktywne nastawione są na długoterminowe planowanie przy jednoczesnej ciągłej obserwacji zmieniających się tendencji. Aby trzymać rękę na pulsie i osiągać realne korzyści - czyli zbierać zyski z inwestycji w reklamę, zamiast wrzucać ciężko zarobione pieniądze w błoto - należy skrupulatnie dbać o jakość reklamy. Narzędzia, które znasz z tego artykułu, to już duże wsparcie. Jednak, aby nauczyć się odpowiednio z nich korzystać i dobrze analizować otrzymywane wyniki, należy:

  1. albo zainwestować dużo czasu w naukę metodą prób i błędów (co jest dobre w sytuacji, gdy nie oczekujesz szybkich zysków i możesz sobie pozwolić na długoterminowe działania)
  2. albo przeznaczyć część budżetu na usługi agencji interaktywnej, która ceni Twój czas i pieniądze - i gwarantuje skuteczność, czyli wielokrotność zwrotu z tej inwestycji.
Facebook
Twitter
Proszę podziel się z innymi informacjami, polub moją stronę.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o