5 narzędzi wspomagających proces reklamy produktów i usług
Korzystanie z dostępnych narzędzi analitycznych na rynku pozwala na lepszą optymalizację stron i kampanii reklamowych.

W dzisiejszym świecie musisz mieć nie tylko dobry produkt lub nadążać za trendami w usługach, ale też odpowiednio zadbać o reklamowanie swojej oferty. Z pomocą przyjdzie Ci kilka kluczowych narzędzi.
Wzmocnij swoją reklamę online
Marketing internetowy to fundament wszelkich działań współczesnych firm, zmierzających do pozyskania i zatrzymania u siebie klientów. Warto wobec tego, abyś poznał/a podstawowe narzędzia, z których korzystają skuteczne agencje interaktywne.
Google Ads to nie wszystko, gdy reklamujesz produkty i usługi
- Google Ads - zacznijmy od tego, co wydaje się najbardziej oczywiste, czyli od reklam. Możesz mieć wpływ na miejsce Twojej firmy w wynikach wyszukiwania, nie tylko stosując strategię SEO. Dobrze opracowany plan działań w ramach SEM, zapewni stały dopływ potencjalnych klientów, np. do Twojego sklepu. Dobierz słowa kluczowe, weź również pod uwagę te, które powinieneś/powinnaś wykluczyć. Zaplanuj budżet i weź udział w licytacji.
- Google Trends - to pozycja obowiązkowa nawet dla osób, które jeszcze nie mają firmy, ale zamierzają rozpocząć swoją biznesową przygodę. Usługa Google Trends powinna znaleźć ważne miejsce pośród Twoich działań marketingowych w internecie, ponieważ pozwala określić, jakie tendencje panują w wyszukiwaniach i pomaga odpowiedzieć na oczekiwania internautów - a stąd już prosta droga do pewnych zysków.
- Google Analytics - proste narzędzie, które stanowi bardzo duże wsparcie dla większości firm reklamujących się w internecie. Umieść w kodzie swojej strony kod Google Analytics i zbieraj szczegółowe informacje o pochodzeniu wyświetleń strony i popularności jej określonych części składowych. Może się okazać, że internauci z Warszawy chętniej kupują Twoje produkty ekologiczne, a Ci z Wrocławia skupiają się na lokalności i oryginalności. Analizuj i wyciągaj wnioski.
- Senuto - polska firma oferująca szereg usług dla firm. Warto założyć tam darmowe konto i np. sprawdzić, jakie frazy sprawiają, że Twoja strona jest widoczna w Google. Kontroluj działania konkurencji i określ, jakie słowa kluczowe mogą wynieść Twoją domenę ponad inne. Senuto oferuje też szereg indywidualnych działań, dostosowanych pod specjalne potrzeby marki.
- Semstorm - to dobra opcja dla osób, chcących zawęzić wyszukiwania słów kluczowych i dostosować frazy kluczowe, np. według tzw. długiego ogona. Dzięki niej można znaleźć swoją niszę.
Zacznij docierać do nowych klientów dzięki odpowiednim strategiom w internecie.
WWW - Stwórz stronę, która zbiera dane o kliencie.
SEO - Zwiększ pozycje w wyszukiwarkach internetowych.
Płatne reklamy - Podążaj za klientem, wyświetlaj mu reklamy na każdym kroku.

Narzędzia online marketingu kluczem do sukcesu Twojej firmy
Powyższe propozycje to zaledwie czubek góry lodowej. Obecnie działające na rynku online - i skuteczne! - agencje interaktywne nastawione są na długoterminowe planowanie przy jednoczesnej ciągłej obserwacji zmieniających się tendencji. Aby trzymać rękę na pulsie i osiągać realne korzyści - czyli zbierać zyski z inwestycji w reklamę, zamiast wrzucać ciężko zarobione pieniądze w błoto - należy skrupulatnie dbać o jakość reklamy. Narzędzia, które znasz z tego artykułu, to już duże wsparcie. Jednak, aby nauczyć się odpowiednio z nich korzystać i dobrze analizować otrzymywane wyniki, należy:
- albo zainwestować dużo czasu w naukę metodą prób i błędów (co jest dobre w sytuacji, gdy nie oczekujesz szybkich zysków i możesz sobie pozwolić na długoterminowe działania)
- albo przeznaczyć część budżetu na usługi agencji interaktywnej, która ceni Twój czas i pieniądze - i gwarantuje skuteczność, czyli wielokrotność zwrotu z tej inwestycji.
ZOSTAW LAJKA
Czy chcesz docierać do nowych klientów ?

Witaj!
Nazywam się Paweł Strzebiecki i z chęcią pomogę Ci osiągnąć sukces.
Przetestowałem podane narzedzia reklamy i tu trzeba przyznać, że z nimi wszystko staje się łatwiejsze. Dzięki za wpis i polecam te narzędzia!.