Chcesz być na bieżąco?
Pozyskuj informacje na Twój email. Sukces przyjdzie z biegiem czasu.
Jak założyć i skonfigurować konto reklamowe Google Ads w 5 minut
Proces zakładania konta Google Ads (Adwords) jest szybkie i wcale nie musi być skomplikowane.
Zakładanie konta w Google Ads (Google Adwords)
(Zakładanie konta Google Ads, który został opisany poniżej zalecany jest dla osób, które nie będą samodzielnie wprowadzać kampanii reklamowych. Pomijany jest proces tworzenia pierwszej reklamy w Google Ads).
Zaczynamy od odwiedzenia strony Google Ads https://ads.google.com/intl/pl_PL/home/ i wciskamy przycisk rozpocznij teraz.
W kolejnym kroku zostaniemy poproszeni o założenie konta.
Zostaniemy poproszeni o założenie konta. Po zaznaczeniu opcji utworzenia nowego konta Google ADS przechodzimy dalej.
Przechodzimy w tryb eksperta, ten ruch pozwoli ominąć proces wprowadzania pierwszej reklamy i zaoszczędzi nasz czas.
Kolejny załącznik " Utwórz konto bez kampanii ". Widok na zdjęciu poniżej.
Konfiguracja konta Google Ads
Przechodzimy do konfiguracji wciskając przycisk wyślij
Przechodzimy do konfiguracji. Klikamy w menu po prawej stronie " Narzędzia i ustawienia " po rozwinięciu się reszty menu wchodzimy w podsumowanie.
Po wejściu w podsumowanie wypełniamy wszystkie niezbędne dane oraz dodajemy metodę płatności.
Przydzielanie dostępu do konta reklamowego
Jeżeli chcesz powierzyć komuś dostęp do konta reklamowego Google Ads to przejdź do Narzędzia i ustawienia -> Dostęp do konta
Po zmianach na kontach użytkownika Google Ads zakładka powinna się nazywać " Dostęp i bezpieczeństwo "
Na stronie, która się otworzy kliknij plusik. Następnie pozostaje dodać email osoby, której przydzielimy jedną z kilku ról.
- Tylko e-maile
- Tylko do odczytu
- Standardowy
- Administrator
Po wysłaniu zaproszenia dodana osoba będzie mogła edytować kampanie/reklamy zgodnie z uprawnieniami, które jej przydzielono.
POLUB AGENCJĘ REKLAMOWĄ ALFABET SUKCESU
Chcesz być na bieżąco?
Pozyskuj informacje na Twój email. Sukces przyjdzie z biegiem czasu.
Czy chcesz docierać do nowych klientów ?