Alfabet Sukcesu reklama i marketing internetowy | Pozycjonowanie stron www

Konwersja

Konwersja co to jest ? i jak doprowadzić do konwersji ?

Co nazywamy konwersją

Najprościej ujmując konwersję osiąga się realizując różne cele, które mają doprowadzić do końcowej akcji ze strony zainteresowanego. W świecie marketingu internetowego i reklamy konwersją może być zakup towaru przez klienta, który został odpowiednio pokierowany do tego celu. A więc czy konwersja jest ważna ? Oczywiście jest bardzo ważna. Co to jest konwersja w skrócie już wiemy.

konwersja

Konwersja i marketing

Cenną bronią jaka jest konwersja powinien zainteresować się każdy kto posiada sklep internetowy, lub inne strony www. Nastawiając się na klienta zawsze myśl o konwersji, myśl o niej nawet gdy zlecasz pozycjonowanie stron internetowych. Jeżeli szukasz odpowiedniej agencji reklamowej która tworzy strony internetowe, pozycjonuje strony www oraz wie jak ważna jest konwersja, warto odwiedzić to miejsce > tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych.

Do czego potrzebna jest konwersja ?

Współczynnik konwersji wykaże jak skuteczna jest Twoja kampania reklamowa, ale również czy dobrze podchodzi do postawionych przed Tobą celów.

Wskaźnik konwersji

Im większy wskaźnik konwersji tym lepiej, dla czego ? A no dla tego że cele muszą być realizowane. Jeżeli klient nie będzie zainteresowany Twoją kampanią, sklep nie zarobi. Dzięki wskaźnikowi konwersji dowiesz się czy Twoja kampania wymaga poprawy.

Zwiększenie konwersji

Zwiększyć konwersje to nie lada wyzwanie, ale jeżeli już się to uda to mamy powody do zadowolenia. Zwiększenie zysków zawsze cieszy, dlatego stawiaj sobie cele i analizuj dokonane działania. Oczywiście trzeba się na tym znać, a to już inna bajka.... Specjaliści wiedzą jakich narzędzi i w jaki sposób używać. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics, w narzędziu tym można konfigurować cele i mierzyć współczynnik który tak nas interesuje. Niestety nie będę opisywał tutaj jego działania, ale uwierzcie mi, to narzędzie jest warte uwagi.